11.1.10

Også dårlig vær kan brukes til noe....


Vi venter alle på "the big days" nå, men også tida imellom må brukes til noe....

Været siste helg var nok ikke akkurat ønskedrømmen......så ble det foruten 2 lange joggeturer oppdatering av bloggsiden.....nytt design med større bilder, google-kart med lenker til forskjellige turrapporter og søkemotor på bloggsida er resultatene.....jeg jobber nå med alfabetisk liste av fjelltoppene med lenk til tilsvarende turbeskrivelser, dessuten med en oppdatering og oppgradering av kartmaterialet som er vedlagt turbeskrivelsene....ikke minst må designet finpusses litt ennå....på sikt planlegger jeg også å legge ut en liste over fjelltopper i Alpene jeg har vært på (og dette blir en lang liste....) og en liste over mine fjelltopper og turer på Helgeland......så litt arbeid i perioder med dårlig vær har jeg ennå.....